Můžete si vybrat jednu z možností:
Osobní předání na prodejně:
Přivezte nástroj / aparát na jednu z našich prodejen (Praha, Brno) a při předání s Vámi sepíšeme vše potřebné.
Poštou:
- Před odesláním nástroje / aparátu na servis je třeba souhlasit se smluvními podmínkami opravy. Podepsaný výtisk přibalte k zásilce.
- Sepište podrobně popis závady a také jej přibalte k zásilce. Nezapomeňte uvést vaše jméno, email, mobil a adresu. Na vámi uvedený email / mobil budeme odesílat informace o stavu vaší zakázky, proto je důležité, abyste je pravidelně kontrolovali. Na váš email nikdy nebudeme posílat reklamu.
- Zboží důkladně zabalte. Krabice musí vydržet pád z metrové výšky (tak je požadováno dopravcem, jinak nelze reklamovat poškození zásilky). Všechny rohy musí mít měkké polstrování, které ztlumí případný pád. Za poškození obsahu zásilky vlivem nedostatečného zabalení nemůžeme nést odpovědnost.
- Odešlete na adresu Kytary.cz SERVIS, Mezi vodami 23, 14300 Praha.
- Po ukončení opravy dostanete upozornění formou SMS / emailem, že zakázka je připravená k vyzvednutí / odeslání.
U vás na adrese:
V případě, že váš nástroj je příliš těžký nebo objemný, tak můžete zažádat o servis na adrese. Prosíme kontaktujte naše servisní oddělení a domluvte si detaily. Servis na adrese provádíme v Praze a okolí.
Jaké příslušenství přinést společně s výrobkem
Pokud váš výrobek používá standardní IEC kabel (na obrázku), tak ten rozhodně nepotřebujeme. Pokud závada evidentně není v kabelu, tak jej nenoste. Kabely vypadají všechny podobně a na servisu může dojít k záměně za jiný kus.
Pokud však váš výrobek používá napájecí adaptér, nebo jakýkoli jiný nestandardní kabel, tak ten naopak potřebujeme vždy. Adaptér nebo kabel může mít nestandardní konektor a pokud jej nedodáte, tak výrobek nemůžeme zapnout. Závada také často bývá v napájecím adaptéru.
Servis klávesových nástrojů v místě bydliště:
Pokud je Váš nástroj příliš velký nebo se s ním obtížně manipuluje (například elektronická piana s vestavěnými reproduktory), tak si můžete na naší zákaznické lince požádat o technika na adresu. Po podání žádosti se s Vámi do týdne spojí technik a následně si domluvíte termín návštěvy a všechny další podrobnosti včetně ceny opravy nebo dopravného.