Smluvní podmínky opravy slouží k tomu, aby nedocházelo k nedorozuměním. Specifikují, jak budeme při opravě postupovat, co budeme a nebudeme opravovat, jak se nakládá s vašimi daty, kolik zaplatíte, a podobně. Proto je důležité se před zadáním opravy s obsahem podrobně seznámit. Je to právní dokument, který musíte odsouhlasit podpisem při zadávání zakázky na servis. Můžete si je přečíst zde, důležité body jsou zvýrazněny:
Smluvní podmínky opravy
Definice pojmů:
HW – výrobek předaný do opravy
Zákazník – osoba předávající HW do opravy
Servis – AUDIO PARTNER s.r.o.
Zakázkový list (ZL) – závazná objednávka (zakázka), kde je mimo jiné uveden zákazník, HW a požadovaný rozsah prací
- Podpisem tohoto dokumentu zákazník souhlasí s Obchodními podmínkami AUDIO PARTNER s.r.o. i podmínkami níže a potvrzuje, že jim porozuměl. Zákazník ručí za správnost kontaktních údajů uvedených na ZL a prohlašuje, že je na nich dostupný.
- Po přijetí zakázky bude nejprve provedena Základní diagnostika, kterou se servis pokusí zjistit primární příčinu vady HW a přibližné náklady na opravu. Zákazník se zavazuje uhradit cenu základní diagnostiky ve výši 900 Kč, která je nevratná i v případě neopravení HW. Cenu základní diagnostiky může servis snížit dle vlastního uvážení, například když se jedná o snadno identifikovatelnou závadu, nebo u velmi jednoduchého HW (jako jsou kabely apod.).
- Cenový limit na opravu je u každé nové zakázky stanoven na 3000 Kč. Při založení ZL může tento limit zákazník stanovit jinak, avšak cena nesmí být nižší, než cena základní diagnostiky. Pokud by náklady na opravu zjevně překročily stanovený limit a zároveň limit není snížený, bude zákazník předem telefonicky nebo emailem požádán o odsouhlasení navýšení ceny. V případě nesouhlasu bude zakázka ukončena a zákazník bude hradit pouze cenu doposud provedených prací a použitého materiálu. Servis si vyhrazuje právo ukončit zakázku v případě, když rozsah opravy je nad rámec jeho schopností. Dle občanského zákoníku lze bez souhlasu zákazníka cenový limit překročit maximálně o 10 %.
- Termín vyhotovení závisí na momentální kapacitě servisu, složitosti závady a dostupnosti dílů. Zákazníkovi je na požádání upřesňován.
- V Praze u přepážky nabízíme službu #Urgent, kterou si zákazník může přiobjednat k zakázce. V rámci této služby se servis pokusí provést základní diagnostiku do 3 pracovních dnů od objednání služby. Cena služby je 500Kč a bude připočtena ke konečné ceně opravy. V případě, že servis diagnostiku nestihne, poplatek se nebude účtovat. Zákazníkovi tím nevzniká žádný nárok na odškodné.
- Servis je oprávněn požadovat zálohu na opravu ve výši odhadované ceny.
- Oprava HW bude provedena v požadovaném rozsahu. Na neuvedené závady nebude HW testován. Pokud se v průběhu diagnostiky nebo opravy projeví další vady a jejich odstranění nepřekročí maximální cenu opravy, budou automaticky opraveny. Jinak bude zákazník požádán o odsouhlasení.
- Pokud bude nutné provést práce bez záruky na úspěch (např. oprava, kde se základní diagnostikou nepodařilo nalézt závadu), bude zákazník požádán o odsouhlasení ceny. Souhlasem se zákazník zavazuje uhradit práci a materiál v plné výši, i když se závadu nepodaří odstranit.
- Servis nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození dat na HW. Data mohou být smazána bez předchozího upozornění. Pokud HW nefunguje, tak data nelze zálohovat.
- Zákazník ručí za legálnost instalovaného softwaru i dat na HW a je povinen zabezpečit svá data proti zneužití. Servis nebude instalovat na HW nelegální software.
- Není-li dohodnuto jinak, vadné díly servis opravuje či vyměňuje dle vlastního uvážení. Není-li dohodnuto jinak, vadné díly se nevracejí a servis provede na vlastní náklady ekologickou likvidaci. Zákazník si může při zadávání zakázky vyžádat vadné díly zpět, později už ne.
- Po celou dobu opravy zůstává HW majetkem zákazníka. Vydání HW je možné jen:
- až servis zákazníkovi oznámí, že je HW připraven na výdejním místě (některé zakázky se posílají do externích servisů, a proto je nelze připravit k odběru na počkání)
- po zaplacení provedených prací.
- HW vyzvedne zákazník v dohodnutém termínu v dohodnuté provozovně servisu v otevírací době, případně mu bude HW doručen zásilkovou službou a cena opravy bude hrazena dobírkou. Po ukončení zakázky servis pošle zákazníkovi SMS nebo email s výzvou k vyzvednutí, případně oznámení o odeslání dobírky. Pokud zákazník do 365 dní od odeslání první výzvy zakázku nezaplatí a nevyzvedne si HW, propadá HW do majetku Servisu, který jej může použít na náhradu vzniklé škody. Servis se zavazuje po dobu čekání kontaktovat zákazníka, alespoň jednou za 3 měsíce.
- Vyzvednout HW ze servisu, při splnění bodu 12, může pouze osoba, která předloží podepsaný ZL, případně se prokáže platným dokladem totožnosti osoby uvedené v ZL.
- Záruka na provedenou opravu a použité díly je 6 měsíců. Pokud při uplatňování záruky servis zjistí, že závada nesouvisí s předchozí opravou (i v případě, že se projevuje stejně), vyhrazuje si právo takovou reklamaci neuznat.